PASTA RÜYASI

Post yayınlamayalı uzun zaman olmuştu ama bu süre zarfında butik pastacılık konusunda planladığım şeyleri hayata geçirdim.Bir süredir doğum günü,söz ,nişan ve diğer özel günlerde kutlamaların vazgeçilmezlerinden biri olan pasta konusunda araştırmalarım vardı.Okudum araştırdım nerede kursa gitsem en iyi kimden öğrenebilirim derken kendimi Cake Plus'da buldum.Bilmeyenler için Cake Plus, Zeynep Ada ve Nazmiye Üstün tarafından Ateşehir de kurulan butik pastacılık okuludur.
Benim buradan 2 tam gün boyunca sabahın erken saatlerinden akşamın geç saatlerine kadar sevgili Zeynep hanım ve Nazmiye hanımdan özel ders şeklinde butik pastacılık üzerine ders alma fırsatım oldu.Nazmiye hanım ile farklı pandispanya ve ganaja sahip 3 farklı pasta yapımı,Zeynep hanım ile de bu pastaların şeker hamuru ile kaplanması ve üzerine figür süslemesi konusunda çalıştık. Çok şey öğrendim ve çok güzel anlar yaşadım.Burada yaptığımız çalışmalar sırasında çektiğim birkaç fotoğrafı da paylaşmak isterim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...