2 YAŞ PASTASI

Arda'nın 2.yaş partisi için hazırladığım doğum günü pastası ile karşınızdayım.
Bu pastayı ay dede temalı yaptım.Tema belirleme aşamasında bana sunulan seçenekler pepe,aydede veya balık seçeneklerinden biriydi.Seçenekler arasında aydedeyi duyduğumda açıkçası çok sevindim çünkü nedendir bilmem hayalimde hep pastanın üzerinde büyük bir ay yapmak vardı ve bu pastada bunu gerçekleştirdim.Şunu da belirtmek istiyorum çizgi film karakterleri ile yapılan pastaları yapmaktansa kendim hayal gücüm elverdiğince yeni birşeyler yapmayı daha çok seviyorum.Bu hiç yapmayacağım demek değil tabiki ama öncelikli tercihim kendimin tasarladığı karakterlerle çalışmak olur.Kısaca ben bu pastayı yaparken yine çok keyif aldım ☺
Herkese iyi haftasonları ☺




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...