TREND COOKİE HAYALİNDEKİ PASTAYI YAPTI !

Bilenler bilir uzun zamandır üzerinde kafa patlattığım bir mevzum vardı;kendisi keskin köşeli pasta olur :) Pasta yapma sürecim uzun zamana yayılıyor.Daha önce de pasta kursuna katılmıştım , geçtiğimiz hafta yine bir kursa katıldım bu defa ki farklıydı,keşkin köşeli pasta yapma üzerineydi!!

Keskin köşeli pasta üzerine bir ton şey konuşabilirim. Benim için gerçekten pasta yaparken o keskin köşeleri oluşturma süreci nirvanaya ulaştığım anların ta kendisi diyebilirim. Pasta konusunda her pastayı yapmak, bir tarzım olmadan ne sipariş gelirse almak taraftarı değilim. Özellikle pastalarımın keskin köşeli pasta olacağını ve yuvarlak pasta çalışacağımı bildirmek isterim. İçerik alternatifleri ise size kalmış,canınız ne çekerse :)Bir de alışık olduğunuz pastaların aksine daha şık olduğunu düşündüğümden dolayı boyu yüksek pasta çalışılmaktadır.

Pasta benim yapmaktan en keyif aldığım butik ürün diyebilirim...
İlk pastam olması şerefine bu seferlik birkaç fotoğraf birden yayınlıyorum :))

Ta ta ta taammm...




Yeni yılın yaklaştığı şu zamanlarda süsleme konusunda temayı yılbaşı olarak seçtim. Ben yaparken çok keyif aldım umarım sizlerde beğenirsiniz...

Bu arada cumartesi gününe teslim edilmek üzere bir doğum günü pastası hazırlamaktayım.Yarın bitmiş olacak ve fotoğrafları da akşam yayınlamayı düşünüyorum,umuyorum,istiyorum :)

Yarın görüşmek üzereee...

Herşey pasta aşkına :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...