LOVE

Herkese kocaman bir merhaba ☺
Biraz geçtiğimiz haftadan bahsetmek istiyorum size.Geçtiğimiz hafta eşimin doğum günü olması sebebi ile hareketli bir hafta sonu oldu.Bu sene çift kutlama yaptık.Öncelikle aile arasında evde
yaptığımız bir kutlama için standart bir pasta yaptım, hafta sonu arkadaşlarla dışarıda yaptığımız kutlama için ise şeker hamurlu bir pasta yaptım.Tabi bu süreci eşime farkettirmemek için çabalamam takdir edilesi bir çabaydı gerçekten.Herşey olup bittikten sonra eşim bunca organizasyonu yapıp herkesi biraraya toplayıp bana nasıl farkettirmedin diyerek şaşkınlığını gizleyemedi.(bu konuda feci beceriksiz biri olduğum için şaşırdı).
Bu arada pastayı da kutlamamızın olduğu günün sabahında eşim evden gittiği gibi yapmaya başladım ve akşamına tamamladım.Sanırım rekorumu kırdım 😄 Tabi süre çok kısıtlı olduğu için biraz daha sade bir süsleme yapmak durumunda kalsam da ben çok beğendim .Bakınız pastanın üstünde kimler varmış kimler 😄

 
(Ps : Bu pastadaki tema gibi sevimli hayvancık figürlü pastalar sevgililer gününde eşinize veya sevgilinize sevgililer günü hediyesi olarak da düşünülebilir.)
 
Sevgiler :)
 

 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...