İTALYA KURS GÜNLÜĞÜ

Kurs bitti ve geldiiimmm :)

Son postta da belirttiğim gibi geçtiğimiz cuma günü İtalya'ya pasta kursuna gittim.Pazar gecesi de döndüm.Son derece faydalı ve son derece keyif aldığım bir kurs oldu.Molly ile tanışmanın mutluluğu da cabası :) Gitmeden önce Molly ile o kadar çok mailleşmiştim ki gittiğimde ben Türkiye'den İnci Güner dediğimde beni hatırlaması çok hoşuma gitti:)

Kursta modelleme konusunda farklı teknik öğrenmek ve farklı bir tarz çalışmış olmak bana çok şey kattı.Modelleme konusunda kendini kanıtlamış bir isimden kurs almış olmanın mutluluğu içerisindeyim.

Cuma akşamı italya'ya indikten sonra Milano'da konakladım, kurs ise Mantova'da idi.Cumartesi günü sabah 5 gibi uyanarak trenle Mantova'ya geçtim,oradan da otobüs ile kurs verilen mekana...Sabah 5 te cadde de in cin top oynuyordu.



Kursta da hazırlıklar başlamış malzemelerimiz masaların üzerine yerlerini almış bizleri bekliyordu ve kurs başlasın :)

 
 



 
 





 
 
Kursun ertesi günü de Milano gezilir :)
 
 
 



Sonuç olarak hem gezdiğim hem öğrendiğim bir hafta sonu geçirerek ve Molly'nin elinden sertifikamı alarak geldim :)

Yeni bir postta görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...