STANDART PASTA

 
 
 
 
 
Trend Cookie artık standart pasta da yapıyorrrr !
 
Butik pastacılık ve kurabiyecilik denildiğinde akla her ne kadar şeker hamuru gelse de ,butik üretim demek şeker hamuru ile yapılan üretim demek değildir. Butik üretimin altında yatan felsefe katkı maddesi veya hazır karışım kullanılmamasıdır.Butik üretimde her zaman doğal olan tercih edilir ve kişiye özel tasarım yapılır.Ürünleri özel yapan ve üretimi butik kılan da budur. 
 
İşte burdan yola çıkarak sadece şeker hamuru ile pasta yapmak yerine standart pastane pastası da yapma kararı almış bulunuyorum.Karar almanın ötesinde ilk yapmış olduğum siparişimi görselde sizinde paylaşıyorum.
 
Sevgili Baybars'ın doğum günü için hazırladığım bu pasta 20 kişilik bir pastadır.İçeriğinde çikolata kaplı antep fıstığı ve damla çikolata vardır.Hazırladım,paketledim ve sahibesine teslim ettim.Sevgili Baybars 'ın doğum gününü birkez de buradan kutlamak istiyorum.
 
Bu arada yarın Milano'ya gidiyorum.(Pasta Kursuna).Gitmeden önce siparişlerimi bitirip teslim etmenin mutluluğu ile sıcak çayımı yudumlayarak sizlere yazıyorum :)
Dönüşte geçirdiğim zamanı birkaç fotoğrafla farklı bir tecrübe yaşamış olmanın heyecanı ile sizinle paylaşacağım.
 
Hoşçakalıııınnn :))
 

2 yorum:

  1. İnci abla ben Baybars Yontar, pasta çok güzel olmuş ellerine sağlık. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. Baybars çok naziksin,ben teşekkür ederim sana,beğenmen beni çok mutlu etti.Doğum günün kutlu olsun,sevgiler 😊

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...