IPHONE ve ANGRY BİRDS PASTASI

Günlerden cuma ve hafta sonu tatili de gelmiş çatmışken yani keyifler yerindeyken herkese koskocaman bir merhaba:)

2 Gün önce yarın görüşmek üzere diyerek ayrılmıştım ne yazık ki görüşemedik :( Ben yoğun insan işe bir daldım mı bir de pasta yapıyorsam başımı pek pastadan kaldırıp bloga yazmak için vakit bulamıyorum.Fakat bunu çözeceğim bir düzene koyacağım en yakın zamanda.söz:)

Yayınlayamadığım pastalarım var,atlamış olduklarım...Bugün oyüzden 2 tane birden yayınlamayı düşünüyorum.İlk postumuz son yaptığım yaparken çok keyif aldığım üzerinde ıphone olan ve angry birds olan pastamız.

Benim çook sevdiğim bir abla dediğim aslı ablam vardır.Kendisi oğlunun doğum günü için pasta yapmamı istedi benden.Diğer bir isteği de pastanın ıphone lu olmasıydı.Yani bana ''artık üzerinde mi ıphone yaparsın kendisini mi ıphone yaparsın bilmem'' demesi üzerine ben tabiki yine keskin köşeli pasta yaparak üzerinde ıphone yapmayı tercih ettim.Fakat bana başka hiç bir ipucu vermemesi üzerine bende ıphone ve ıphone ile bağdaşan ve çocuklar dahil biz büyüklerinde sevdası haline gelen angry birds yapmaya karar verdim.Bunun üzerine kolları sıvadım ve ıphone aplikasyonlarını miniiiiik minik yapmaya başladım.Pastamızı taaa keskin köşeli ganaj ile kaplama aşamasından itibaren sizlerle paylaşıyorum.İşte bu da pastamızın son hali.Bakın bir pasta nerden ne hallere geliyor :)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...