MERHABA YENİ YIL

2013 ün bu ilk gününden herkese merhaba :)

Koskoca bir seneyi arkamızda bırakırken yeni umutlarla yeni bir senenin çinde buluverdik kendimizi.Son günlerde öyle bir yoğunluk içindeydim ki inanın yılbaşının heyecanını tam olarak yaşayamadım diyebilirim.Pastalar,çekilişler derken bir koşuşturmadır gitti :)

Bu arada yılbaşı çekilişi sonucunu facebook sayfamda ve instagram sayfamda açıkladım.Kurabiye sepetimiz çook uzaklara gitti,taaa Muğla'ya.Güle güle kullansınlar,afiyetle yesinler :)

Yılbaşı koşturmacası arasında Günmak Şirketler grubunun yılbaşı kutlaması için yaptığım 55 kişilik pasta var.İlk defa dikdörtgen bir pasta yaptım,zorlasa da büyük keyif aldım.





Bu pastamızı pazartesi günü teslim ettikten hemen sonra bir doğum günü kutlaması için başka bir pastanın hazırlıklarına başladım o da bugün bitti ve teslim edildi.Detaylı fotoğrafları yarın yayınlamayı düşünüyorum.

O zaman yarın görüşmek üzere :))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...